آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

برنامه هک گوشی اندروید و آیفون

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای کنترل و مدیریت افراد در شبکه های مجازی سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) می باشد که به راحتی می توان آن را بر روی گوشی نصب و فعال نمود. در ادامه به برخی از مهم ترین قابلیت های این برنامه اشاره شده است: برنامه هک گوشی اندروید و آیفون

  • به کمک این برنامه می توان کلیه تماس ها و پیامک ها را همراه با تاریخ و زمان مشاهده نمود. 
  • از پیام های تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… گزارشی کامل ارائه خواهد کرد. 
  • به صورت لحظه ای موقعیت مکانی فرد مورد نظر را به شما اطلاع خواهد داد و حتی با استفاده از این برنامه شما از مسیرهای پیموده شده آن فرد مطلع می گردید. 
  • به شما نشان خواهد داد که صاحب گوشی مورد نظر چه برنامه هایی را اجرا کرده و وارد چه سایت هایی شده است.
  • به طور کامل در گوشی طرف مقابل پنهان خواهد شد و می توان به صورت از راه دور آن را مدیریت کرد. 
  • می توان با استفاده از این برنامه به صورت از راه دور وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین را مسدود کرد. 

برنامه هک گوشی اندروید و آیفون

 

برنامه هک گوشی اندروید و آیفون

دانلود نرم افزار هک گوشی از راه دور از راه اینترنت

 هک گوشی اندروید و آیفون 

 حتما شما نیز این روزها چیزهایی در رابطه با هک گوشی موبایل اندرویدی و آیفون شنیده اید و در واقع می توان گفت که هک گوشی در حال حاضر موضوعی همه گیر شده است و بیشتر افراد مایل می باشند که از طریق برنامه یا راهی بتوانند به صورت از راه دور گوشی فرد مورد نظر خود را هک کنند. 

اما از آن جایی که ممکن است خیلی از افراد هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با هک و هک گوشی نداشته باشند در این مطلب سعی کرده ایم به صورت کامل به توضیح در رابطه با این مبحث بپردازیم و ببینیم که آیا واقعا این کار شدنی است یا خیر. 

از آن جایی که هک گوشی موبایل در واقع مفهومی کاملا کلی می باشد صحبت در رابطه با آن چندان نیز ساده نیست و کمی پیچیده خواهد بود. اما اگر بخواهیم یک تعریف ساده در رابطه با هک گوشی عنوان نماییم می توان این گونه گفت که هک گوشی به منزله نفوذ و دسترسی کامل به گوشی موبایل دیگران می باشد.

در ادامه این مطلب به طور کامل در مورد برنامه هک گوشی، امکان هک گوشی، برنامه هک گوشی های اندرویدی، دانلود برنامه هک گوشی SPY24 مخصوص والدین، هک اس ام اس های گوشی اندروید و آیفون صحبت خواهیم نمود. 

آشنایی با برنامه هک گوشی

آشنایی با برنامه هک گوشی

برنامه نظارت بر فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی 

برنامه کنترل گوشی در واقع به برنامه ای گفته می شود که با هک یک گوشی موبایل اندروید یا آیفون به شما این امکان را خواهد داد تا به بخش های مختلف گوشی مورد نظر دسترسی داشته باشید. 

اگر چه هک گوشی موبایل می تواند با هدف های مختلفی انجام شود اما به طور کلی هدف از هک گوشی موبایل دیگران تلاش برای دسترسی غیرمجاز و تایید نشده به داده های آن گوشی است. 

توانایی شما و نیز ابزار مورد استفاده، سطح دسترسی شما به دستگاه مورد نظر را تعیین خواهد نمود.  به عنوان نمونه اگر شما در زمینه هک و نفوذ اطلاعات و تجربه چندانی نداشته باشید برای هک آسان گوشی دیگران به یک ابزار یا برنامه هک باکیفیت نیاز خواهید داشت. در ابتدا تنها افراد نهایتا قادر به دسترسی به Voice Mail یا صندوق پست صوتی دیگران بودند این در حالی است که این قابلیت دیگر در کمتر گوشی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. تا چند سال گذشته که خبری از پیامرسان هایی چون تلگرام و واتساپ نبود افراد بیشتر به دنبال دسترسی به اسم ام اس های گوشی دیگران بودند. استفاده از برنامه هایی چون هک اس ام اس دیگران از آن جایی که به نوعی تجاوز به حریم شخصی افراد تلقی خواهد شد از نظر قانون پیگرد خواهد داشت. 

اما موضوع قابل اهمیت در این بین این می باشد که این کار توسط چه کسی و با چه هدفی انجام می گردد؟ آیا فرد مورد نظر قصد کنترل همسر خود و دسترسی به اس ام اس های او را دارد یا این که والدینی نگران در رابطه با تعاملات فرزند خود می باشد؟ این موضوع به خوبی تعیین کننده قانونی و غیرقانونی بودن عمل هک خواهد بود. 

در واقع اگر شما صرفا برای نظارت بر عملکرد فرزند خود در زمان کار با گوشی، قصد استفاده از برنامه هک گوشی را دارید این کار از نظر قانونی بلامانع می باشد اما هک افرادی که ما نقش سرپرست آن ها را نخواهیم داشت از نظر اخلاق و قانون مردود دانسته می شود. 

هک گوشی دیگران از راه دور

آیا امکان هک گوشی وجود خواهد داشت؟

جواب این پرسش مثبت می باشد. شما می توانید با استفاده از برنامه های هک گوشی اقدام به هک گوشی طرف مقابل خود نمایید. البته ما به هیچ عنوان برنامه هک گوشی را برای وارد شدن به حریم شخصی دیگران و نقض قانون معرفی نخواهیم کرد و در واقع هدف اصلی از معرفی این برنامه امکان نظارت و کنترل والدین بر رفتار فرزندان می باشد تا والدین بتوانند در رابطه با اعمال و رفتار فرزند خود به یک تصویر کامل دست پیدا کنند و در حقیقت شناخت بیشتری بر علایق فرزند خود داشته باشند. 

هک گوشی دیگران از راه دور

اگر چه این روزها برنامه های مختلفی تحت عنوان برنامه هک گوشی دیگران در سطح اینترنت قابل یافت هستند اما نمی توان به آسانی به هر برنامه ای اعتماد نمود چرا که بسیاری از این برنامه ها با هدف هک گوشی خود شما ساخته شده اند. از این رو ما به شما عزیزان برنامه هک گوشی فرزندان را پیشنهاد می کنیم که به شما امکان دسترسی به تمامی بخش های گوشی فرزند را خواهد داد و شما به راحتی می توانید تمامی فعالیت های فرزند خود را تحت نظر داشته باشید. 

لازم به ذکر است که دسترسی به تمامی بخش های گوشی فرزند کار چندان ساده ای نخواهد بود چرا که هر بخش نیازمند روش هکی جداگانه می باشد. این در حالی است که برنامه هک گوشی فرزندان SPY24 تنها از طریق نصب یک برنامه بر روی گوشی فرزند امکان دسترسی به کل بخش های گوشی نظیر اسم ام اس ها، مخاطبین و تماس های ورودی و خروجی، پیام های تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، موقعیت مکانی لحظه ای، دسترسی به سایت های بازدید شده و امکان بلاک آن ها و… را خواهد داد.  

توصیه می شود به جای استفاده از برنامه های جاسوسی و هک ناشناخته به برنامه Parental Control یا نظارت والدین روی آورید. برنامه SPY24 توانسته است از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز رسمی دریافت نماید. 

برنامه هک گوشی اندروید 

شما تنها از طریق نصب برنامه SPY24 بر روی گوشی فرزند خود به راحتی به تمامی برنامه ها و بخش های مختلف گوشی فرزند خود دسترسی پیدا خواهید نمود. این برنامه بعد از نصب کاملا پنهان خواهد شد و تمامی پروسه های هک نیز کاملا پنهانی پیش خواهند رفت و شما می توانید در گوشی یا تبلت خود و یا حتی یک پنل کاربری و از طریق اینترنت بدون هر گونه نیاز به شماره تلفن اطلاعات گوشی فرزند خود را دریافت نمایید.

دانلود برنامه هک گوشی SPY24 مختص والدین 

شما به عنوان والدین امکان رایگان دانلود و استفاده از برنامه هک گوشی SPY24 را برای 24 ساعت خواهید داشت. چنانچه عملکرد و امکانات این برنامه رضایت شما را جلب نمود می توانید اقدام به خرید آن نمایید. دانلود برنامه هک گوشی SPY24 هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت و در واقع شما قادر به تست 24 ساعته و رایگان این برنامه خواهید بود و بعد از گذشت 24 ساعت می توانید اقدام به خرید اشتراک پرمیوم این برنامه نمایید. 

برنامه هک گوشی اندروید

هک و دسترسی به اس ام اس های گوشی اندروید و آیفون 

اس ام اس ها و در واقع پیامک های ارسالی و دریافتی جزو بخش های قابل هک گوشی به شمار خواهند رفت. لازم به ذکر است که هک اس ام اس زمانی شدنی است که شما برنامه جاسوسی طراحی شده با هدفی خاص را بر روی گوشی طرف مقابل نصب نمایید. در چنین حالتی امکان دسترسی به پیام های درون گوشی اندروید وجود خواهد داشت. 

هک اس ام اس دیگران و خواندن آن ها

همان طور که خود نسبت به آن آگاه هستید این کار از نظر قانونی و حتی اخلاقی جرم می باشد و در صورت انجام این کار مطمئنا فرد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. البته والدین با استفاده از روشی هایی کاملا ساده به راحتی قادر به هک اس ام اس گوشی فرزند و خواندن آن ها می باشند. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا