اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونقانون جرایم رایانه‌ایهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

تلگرام همسرتان را در ۵ دقیقه هک کنید! نرم افزار SPY24

«به کسی شک دارید؟ دوست یا همسر خود؟ صد درصد تضمینی در پتچ دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ هک تلگرام همسرتان :

نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف  اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.

این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند،  که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم،  که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند.

پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی  به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»
 
قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد.

این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری باب شده است.

هک کردن موبایل : 


به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.
 
«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.
 
یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید، ۳۹ هزار تومان عنوان شده که البته تا ۹ هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.

هک تلگرام و موبایل

همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.
 
بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»

هک کردن برنامه :

مهندسی معکوس : 
به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.

هک کردن برنامه -مهندسی معکوس

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک تلگرام بدون نیاز به گوشی طرف مقابل ، از آن عباراتی است که بسیار سرچ می شود. همین موضوع هم نشان می دهد که افراد زیادی به هک تلگرام بدون دسترسی فکر می کنند. روش هک تلگرام چه با دسترسی و چه بدون دسترسی به تعداد وجود دارد. اما معمولا هرکدام از روش ها برای همه قابل استفاده و کارآمد نمی باشد. علاوه بر این روش های زیادی هم وجود دارند که دروغ بوده و فقط وسیله ای برای کلاهبرداری از کاربران می باشند. مانیز در این مقاله سعی داریم به این موضوع بپردازیم. و با معرفی روش های هک تلگرام بدون دسترسی و با دسترسی شما را با حقیقت چگونگی موضوع هک تلگرام آشنا کنیم.
اما موضوعی که قابل ذکر در همین ابتدا می باشد، مسئله نقض حریم خصوصی با هک تلگرام می باشد. باید بدانید که هک تلگرام موجب شکستن حریم خصوصی افراد بوده و غیرقانونی می باشد. البته در یک مورد آن هم برای نظارت بر فرزندان در فضای پرخطر مجازی ، می توان این کار را توجیه کرد. و در این مورد نه تنها منع قانونی وجود ندارد بلکه توصیه هایی نیز از سوی متخصصان تربیتی شده است.
روش های هک تلگرام
روش اول : هک تلگرام بدون دسترسی از طریق سرور اصلی
سرور تلگرام جایی است که تمام مشخصات اکانت ها و همچنین تمام پیام ها (به جز Secret Chatها) ذخیره می شود. منظور اصلی از هک تلگرام نیز ، در واقع هک کردن سرور تلگرام می باشد. از آنجایی که سرور این شبکه پیام رسان به شدت امن بوده و تا به حال کسی نتوانسته به آن نفوذ کند، افراد زیادی بر این باورند که دسترسی به اطلاعات تلگرام اشخاص غیرممکن می باشد.
اما باید گفت که همیشه راه نفوذ به هر دستگاه یا برنامه ای وجود دارد. تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روش هایی برای نفوذ به آن وجود دارد ، هرچند نمی توان نام آن ها را هک تلگرام گذاشت اما به هرحال از طریق آنها می توان به اطلاعات و پیام های موجود در تلگرام دیگران نفوذ کرد.
در واقع دسترسی به اطلاعات تلگرام امکان پذیر است . به شرط این که شما یا به گوشی شخص موردنظر دسترسی داشته باشید. و یا اطلاعاتی مانند شماره تلفن و آیدی آن شخص را داشته باشید، تا بتوانید یک برنامه که به اصطلاح برنامه هک تلگرام باشد را برای او ارسال کنید. و از طریق آن برنامه اطلاعات تلگرام هدف برای شما ارسال شود.
اما هک تلگرام به این شکل که بخواهیم بدون هیچ گونه دسترسی و داشتن اطلاعاتی به پیام های هدف دسترسی پیدا کنیم و کنترل تلگرام او را به دست بگیریم امکان پذیر نمی باشد.
هدف ما نیز از توضیح این راهکار بیشتر رسیدن به این نتیجه بود که امکان هک و نفوذ به تلگرام از طریق سرورهای اصلی بسیار کم است . و اگر هم هکری این کار را انجام دهد به احتمال زیاد اطلاعاتش را برای فروش در ازای بیت‌کوین یا دیگر ارزها در بازارهای مخصوص این کار قرار می‌دهد.
روش دوم : هک کردن تلگرام با استفاده از اپ جعلی (Fake App)
این یک راهکار برای رسیدن به اطلاعات موجود در اکانت تلگرام اشخاص می باشد. اما نمی توان اسم آن را هک کردن تلگرام گذاشت. در این روش هکر یک اپلیکیشن یا برنامه جعلی را برای قربانی ارسال می کند. سپس به طرق مختلف از او می خواهد که برنامه را نصب کند. پس از نصب توسط قربانی تمام اطلاعات او از طریق اینترنت برای هکر ارسال می شود. البته که قربانی هیچ وقت از این که این نرم افزار جعلی بوده و در حال ارسال اطلاعات می باشد، باخبر نمی شود. حتی گاها ممکن است قربانی برای مدت طولانی از نرم افزار جعلی استفاده نماید.
نسخه جدید نرم افزار نظارتی plc spy نیز به همین روش عمل کرده و به والدین این امکان را می دهد که بتوانند با ارسال یک اپلیکیشن با آیکون دلخواه تمام اطلاعات موردنظر از تلگرام فرزندانشان را به دست آورند. و به این ترتیب می توان گفت به نوعی هک تلگرام بدون دسترسی را انجام داده اند.
در ادامه بیشتر راجع به این نرم افزار توضیح خواهیم داد.
آیا هک تلگرام با برنامهصحت دارد؟
چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در تلگرام کنترل کردن تلگرام در فضای مجازی با عنوان هک تلگرام شناخته می شود، یکی از بزرگترین چالش های ذهنی والدین برای کنترل فعالیت فرزندان در این شبکه اجتماعی می باشد. ما در اینجا قصد آموزش هک کردن تلگرام را نداریم، بلکه قصد معرفی ابزار کنترلی قابل استفاده برای والدین جهت کنترل تلگرام فرزندان را داریم. تلگرام یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پیام رسان در میان کاربران ایرانی است، که به دلیل امکانات گسترده محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است. این محبوبیت بیش از اندازه موجب شده است، تا کمتر کسی به دنبال روش های کنترل اس ام اس باشد، کاربران زیادی با هدف نظارت بر فعالیت عزیزان و فرزندان خود در این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال روش هایی برای هک برنامه تلگرام باشند. اما غافل از اینکه، این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، ولی امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا