کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم

خیلی از افراد می پرسند که آیا روبیکا امن می باشد و قابل هک است؟ پیام رسان های داخلی دارای امنیت مناسبی می باشد ولی قطعی امن نیست و با روش های مانند دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می توان آن را ردیابی کرد. به طور کلی روبیکا از جمله اپلیکیشن های جامع برای کاربران فارسی زبان است که سرویس های متعددی را یک جا جمع آوری کرده است. در ادامه این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با دانلود برنامه روبیکا هکر با لینک مستقیم و دانلود برنامه هک روبیکا با شماره تلفن و آیدی اشنا می کنیم.

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم از طریق برنامه SPY24

محتوا پنهان

نرم‌ افزار بومی و ایرانی سامانه کنترل و مراقبت از خانواده(SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار SPY24 برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار واتس اپ خواهیم پرداخت.

  1. ابتدا شماره خودتو وارد کنید و صبر کنید تا کد بیاد.
  2. کد رو کپی کنید و نگه دارید. 
  3. شماره طرفی که میخواید وارد اکانتش را وارد کنید. 
  4. کد دریافتی از خودتون رو وارد کنید.
  5. تمام، وارد اکانت قربانی شدید توجه کنید که قربانی حتما باید داخل روبیکا ثبت نام کرده باشد.

برنامه دانلود رایگان فیلم و موزیک از روبیکا

با استفاده از نرم افزار ایرانی روبیکا شما قابلیت استفاده از امکانات و خصوصیات گسترده ای را در اختیار خواهید داشت و با سریع ترین زمان ممکن می توانید علاوه بر کارهای روزانه خود، به سرگرمی ها، تماشای فیلم ها و بسیاری امور دیگر از این قبیل بپردازید. نام گذاری این اپلیکیشن اشاره به اجزای مختلف و رنگارنگ مربع معروف روبیکا دارد که برای ساختن یک شکل درست و قابل قبول در کنار یکدیگر ایفای نقش می کنند.

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم: برنامه روبیکا نیز با تحت پوشش دادن امکانات مختلف سعی در ارائه خدمت در سطح گسترده تر و کامل تر دارد. این برنامه شامل ویژگی ها و بخش هایی است که کاربر را از نیاز به تعداد مختلفی از اپلیکیشن های مجزا بی نیاز می کند.

اپلیکیشن روبیکا پرطرفدارترین شبکه به اشتراک گذاری در ایران!

این اپلیکیشن امکان دسترسی کاربران به سایر قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان و به صورت اینترنت رایگان فراهم کرده است! به طوری که برای دسترسی به ده ها فیلم سینمایی و سریال مختلف با ژانر های متفاوت تنها لازم است اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بدون خرید کوچکترین بسته اینترنتی به بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ژانر های متنوع دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان مشاهده شبکه های تلویزیونی ایرانی به صورت زنده برای شما در این اپلیکیشن موجود می باشد. دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می تواند کمک شایانی در استفاده راحت تر از این برنامه و ردیابی اطلاعات افراد داشته باشید.

مطالب آموزشی با موضوع ها و مبحث های مختلف در این برنامه دسته بندی شده است. شما می توانید به صورت مستقیم اقدام به تهیه شارژ نمایید. همچنین برنامه روبیکا دارای دسته بندی موسیقی های تصویری و صوتی از خواننده های محبوب ایرانی می باشد. امکان دانلود هزاران موسیقی از خواننده های محبوب سبک پاپ، سنتی و .. به صورت رایگان برای شما فراهم شده است. اما بحث اصلی این اپلیکیشن، بخش روبینو می باشد که برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه خود با دوستان و سایر کاربران فراهم شده است.

روبینو یک شبکه به اشتراک گذاری جذاب عکس و فیلم

دنیای امروز ما، استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های مخصوصی را برای گذران زندگی می طلبد. این برنامه ها در جهت راحت تر شدن سبک زندگی و کار های روزمره انسان طراحی شده اند. به عنوان مثال شرکت ها، بانک ها، سایت های مختلف و بسیاری دیگر از نهاد های دیگر دارای سیستم های منحصر به فرد خود هستند. همچنین شما با دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می توانید اقدام به ردیابی روبینو کنید.

این سیستم ها نیز با طراحی اپلیکیشن های جذاب خود سعی در جذب مشتری و کاربر دارند. نصب کردن اپلیکیشن های مختلف برای نیاز های متفاوت به امری لزومی تبدیل گشته است. اما با اپلیکیشن روبیکا لازم به این کار نیست. آیا با روبینو در اپلیکیشن روبیکا آشنایی دارید؟ در زیر به برخی از ویژگی های بخش Rubino اشاره شده است.

روبینو تنها بخش کوچکی از اپلیکیشن روبیکا می باشد!

روبینو بخش کوچکی از اپلیکیشن بومی روبیکا می باشد که از طریق آن می توانید هر آن چه را که در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام می بینید، در پیش روی خود داشته باشید. به همین دلیل هم اکنون تحت عنوان اینستاگرام بومی و وطنی شناخته می شود و حتی از بسیاری جهات بهتر از اینستاگرام عمل می کند. با Rubino شما احساس یک تجربه فوق العاده را خواهید داشت. بخش های مختلف روبینو شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد و به گونه ای تهیه شده است که به هیچ عنوان در آن احساس غریبی نمی کنید. شما با دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می توانید به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

شبیه سازی های قسمت استوری و پست، نحوه لایک کردن، کامنت گذاشتن و افزودن به موارد مورد علاقه همگی در روبینو موجود می باشد. شما می توانید ویدیو ها و عکس های خود را در بخش Rubino با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و به عنوان یک شبکه اجتماعی از آن استفاده کنید.

حل مشکل دانلود نشدن فیلم و عکس های جذاب از روبینو با دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم

یکی از معایبی که کاربران به این اپلیکیشن جذاب ربط می دهند عدم امکان دانلود مطالب آن است. همواره در سراسر ایران کلیپ و تصاویر جذابی در روبینو به اشتراگ گذاشته می شود که بیشتر اوقات دوست داریم آن محتوا را به صورت آفلاین هم در حافظه ی گوشی داشته باشیم. ولی عدم امکان دانلود در روبینو این امر را از ما سلب می کند. پس وبسایت پی سی پلاس برای اولین بار با آموزش و نرم افزار های سالم و عالی این عیب برنامه را پوشانده و به کمک کاربران خود آمده است.

پکیج آموزشی دانلود رایگان فیلم و عکس از روبیکا (روبینو)

در این پکیج آموزشی نحوه دانلود از روبیکا ( بخش شبکه اجتماعی روبینو ) کاملا ساده و روان همراه با اپلیکیشن های پیش نیاز و آموزش قدم به قدم تصویری برای شما کاربران عزیز پی سی پلاس فراهم شده است. لذا بعد از تهیه این پکیج شما می توانید بدون هیچ مشکلی به صورت کاملا رایگان، فیلم و عکس و موزیک های به اشتراک گذاشته را دانلود کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن روبیکا، همه دنیایِ شما همراه شماست!

دنیای فیلم و سریال (Mega Video)

با روبیکا، می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه‏های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید. در ضمن از طریق دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می توانید آن ها را به صورت رایگان ببینید.

خدمات پرداخت (Mega Pay)

سرویس پرداخت روبیکا، امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و … را برای شما فراهم کرده است. همچنین فروشندگان کالا و خدمات قادر خواهند بود با استفاده از درگاه‏های لینک‏های پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت درون برنامه‏ای سهل و ایمن را برای مشتریان خود فراهم آورند.

شبکه تعاملی (Mega 2nd Screen)

در این خدمت از اپلیکیشن روبیکا می‏توانید از طریق موبایل خود با برنامه‏های تلویزیونی در تعامل باشید.

دنیای موسیقی (Mega Music)

در روبیکا به دنیایی از موسیقی با بهترین کیفیت دسترسی دارید و می توانید لیستی از آهنگهای مورد علاقه خود ایجاد کنید.

دنیای آموزش (Mega Learn)

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم: آموزش الکترونیکی، دسترسی به منابع و محتواهای گسترده آموزشی، شرکت در کلاس‌های درس برخط (on-line) با امکان پخش مستقیم و زنده و حضور در دوره‏های آزاد انبوه برخط (MOOC)، همه و همه در سرویس دنیای آموزش روبیکا گنجانده شده‏اند.

برنامه های تلویزیونی (Mega TV)

با سرویس رسانه تصویری روبیکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه‏ها یا توقف و پخش مجدد آنها را داشته و همچنین می‏توانید از مشاهده برنامه‏های پخش زنده اینترنتی تلویزیونی لذت ببرید. از طریق دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم می توانید برنامه ها را به صورت رایگان مشاهده کنید.

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم (هک اکانت روبیکا نزدیکان)

به نظر می‌رسد این روزها که خبرهای بسیاری از گوشه و کنار جهان درباره هک شدن حساب های شخصی و اینترنتی و حملات سایبری به کاربران به گوش می‌رسد، بدیهی است اطلاع یافتن از اینکه پس از هک باید چه اقداماتی را انجام بدهیم، کمک به سزایی به ما خواهد کرد.

هیچ اتفاقی در فضای مجازی ناگوارتر از این نیست که متوجه شوید مورد حمله و نفوذ هکرها قرار گرفته‌اید و در آن لحظه تنها به تمام اطلاعات شخصی و محرمانه خود نظیر رمز حساب‌های بانکی، تصاویر و عکس‌های خصوصی، مدارک و فایل‌های ذخیره شده خود  فکر می کنید که چه بلایی بر سرشان خواهد آمد. با اینکه حفظ و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته و یا لو رفته تقریبا غیرممکن است ولی با این حال در زیر به اقدامات و نکات کوچکی اشاره خواهیم کرد که می‌تواند از دوباره رخ دادن این گونه اتفاقات پیشگیری کند:

از خودتان بپرسید چرا و چگونه هک شدم؟

با اینکه با پرسیدن این سوال از خودتان نمی‌توانید چیزی را برگردانید، ولی با این حال این سوال می‌تواند هشداری ذهنی ایجاد کند تا در مواقع دیگر از سهل‌انگاری‌ها و عواقب آن پیشگیری کند.

تمامی گذرواژه‌های خود (Passwords) را تغییر دهید

خیلی از افراد از طریق دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم اقدام به هک کردن دیگران می کنند. شما اگر دچار هک شده اید باید در اسرع وقت گذرواژه های خود را حذف نمایید. نخستین گام پس از آن که متوجه شدید مورد حمله هکرها و مجرمان اینترنتی قرار گرفته‌اید، آن است که گذرواژه تمامی اکانت‌ها و حساب‌های کاربری اینترنتی و غیراینترنتی خود را تغییر بدهید.

کاربران می‌توانند با استفاده از ترفندهایی امنیت گذرواژه‌های خود را ارتقاء داده و بالاتر ببرند تا بدین ترتیب هکرها براحتی نتوانند گذرواژه آنان را حدس بزنند. پیشنهاد می‌شود هر شش ماه یکبار گذرواژه و پسوردهای کارتهای اعتباری بانکی و اینترنتی خود را تغییر دهید.

سیستم رایانه و گوشی هوشمند خود را به‌روزرسانی و اسکن کنید

قدم بعدی آن است که سیستم عامل رایانه و یا گوشی هوشمند خود را به سرعت به‌روزرسانی کرده و اسکن کنید تا در صورت وجود هرگونه ویروس یا فایل آلوده به‌زودی شناسایی شده و از بین بروند.

حساب‌های کاربری یا اکانت‌های خود را احیا کنید

در صورتی که شما از سرویس‌های گوگل، اپل، فیس‌بوک، توییتر و مایکروسافت استفاده می‌کنید، می توانید اکانت‌های خود را دوباره احیا و بازیابی کنید. این سرویس‌ها ابزارهایی را به کاربرانشان ارائه می دهند تا در صورت از دست دادن اطلاعات، دوباره بتوانند آنها را احیا کنند.

بدانید پای پول و یا منافع دیگری در میان بوده است

همیشه پای پول و یا منافع پر اهمیت در میان است. از این رو خیلی از افراد اقدام به دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم برای هک اکانت اطرافیان می کنند. بعنوان مثال، شما درنظر بگیرید بعد از مراجعه به بانک و دریافت پول هنگفتی، آن را در جیب شلوار و یا کیف پولتان گذاشته‌اید و راهی خیابان می شوید. وقتی که دزدان و سارقان به شما حمله می کنند، تنها دلیلی که در ذهنتان می آید، پولی است که با خود به همراه دارید. پس می توان انتظار داشت مجرمان اینترنتی نیز همواره بدنبال پول و یا منافع بزرگ دیگری هستند و بدین منظور هم به حساب های کاربری شما حمله می کنند.

نرم افزارهای آنتی ویروس سیستم خود را به‌روزرسانی کنید

یکی دیگر از اقدامات بدیهی کاربران، به‌روزرسانی نرم‌افزارهای آنتی ویروس سیستم عامل رایانه و یا گوشی هوشمند است. برخی از کاربران تصور می‌کنند تنها با یک بار نصب کردن این گونه نرم افزارها، برای همیشه از حملات سایبری، ویروسی و بدافزارها در امان خواهند ماند. این در حالیست که کاربران باید برای حفظ و ارتقای امنیت اطلاعات خود، همواره آنتی ویروس‌های معتبر و اصل نصب شده خود را به‌روزرسانی کنند.

استفاده هرگونه سیستم دیگری از اکانت‌های خود را پایان دهید

دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم: شما می‌توانید در صورت هک شدن یک دستگاه، قابلیت دسترسی به اکانت‌ها و حساب های کاربری خود را از تمامی دستگاه‌های دیگر پایان بخشیده و terminate  کنید. بسیاری از سرویس‌ها و پیام رسان‌ها نظیر تلگرام این قابلیت را دارند.

در صفحات مجازی و اینترنتی خود اعلام کنید که هک شده‌اید

و در آخر، کاربران به منظور جلوگیری از ایجاد سوءتفاهم و عواقب احتمالی، در صفحات اجتماعی خود، دیگران را از هک شدن حساب‌های شخصی خود مطلع کنند تا در صورت افشاگری و لو رفتن تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای مجازی، از مشکلات احتمالی پیش گیری شود. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با دانلود برنامه هک روبیکا با لینک مستقیم  آشنا کردیم. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫14 دیدگاه ها

  1. سلام باید برید توی روبیکا قسمت تنظیمات رو بزنید و بعد بزنید حریم خصوصی و امنیت.بعدش بزنید دستگاه های فعال و در آخر هم بزنید غیر فعال کردن سایر دستگاه ها

  2. سلام باید برید توی روبیکا قسمت تنظیمات رو بزنید و بعد بزنید حریم خصوصی و امنیت.بعدش بزنید دستگاه های فعال و در آخر هم بزنید غیر فعال کردن سایر دستگاه ها

  3. سلام من روبیکا داشتم و تایید دومرحله ایش رو هم فعال کردم اما یادم نمیاد و ایمیل هم نزدم میشه کمکم کنین؟
    آیا میشه هک کرد؟

    1. سلام من روبیکام هک شده و انداخته شدم بیرون
      شماره پشتیبانی روبیکا چنده اگه بگین ممنون میشم

  4. وقتی میرم تو روبیکا ومیخوام تایید دو مرحله ی رو بزنن میگه کد برای ایمیل شما ارسال خواهد شد خب ایمیل من کجای گوشیه

    1. ایمیل شما در جیمیل گوشیتون هس
      البته باید ایمیلتون اول در گوشی ثبتذکرده باشین
      کمک خواستین به واتساپ من پیام بدید خوشحال میشم کمکتون کنم

    2. ببینید شما میتونید آدرس جیمیلتون رو هم بزنید فرقی نمیکنه
      آدرس جیمیلتونو زدید برید تو برنامه ی جیمیل گوشی اونجا یه کد میاد برید تو روبیکا کد رو برنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا