آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!

روش های تشخیص هک اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرمخاطب در ایران و سراسر جهان می باشد. امروزه هر ایرانی در اینستاگرام یک یا دو اکانت دارد که از آن برای امور مختلفی استفاده می کند. هک اینستاگرام دغدغه ی کاربران این شبکه اجتماعی است به ویژه افرادی که اینستاگرام برای آن ها یک فضای مجازی به منظور رونق کسب و کارشان است همچنین اینفلوئنسرهای زیادی در اینستاگرام فعال هستند و تعداد فالوورهای زیادی دارند از این رو همیشه در معرض خطر هکرها قرار می گیرند.

آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرمخاطب می باشد و هک سرور اصلی اینستاگرام امکان پذیر نیست. سیستم امنیتی اینستاگرام بر مبنای کد گذاری و بلاک چین می باشد به همین علت هک اینستاگرام از طریق سرور اصلی تقریبا غیر ممکن می باشد. اما نکته ای که در مورد هک اینستاگرام وجود دارد این است که برای هک اینستاگرام نیاز نیست که هکر حتما به سراغ سرور اصلی برود بلکه هک اینستاگرام از طریق حساب کاربری افراد صورت می گیرد.

در این سایت مقاله آموزش هک اکانت اینستاگرام با گوشی را قرار داه ایم که شما می توانید به وسیله ی آن اکانت اینستاگرام افراد را هک کنیم.

روش های تشخیص هک اینستاگرام چیست؟

علت هک اینستاگرام چیست؟

یکی از سوالاتی که در راستای هک اینستاگرام مطرح می شود این است که علت هک اینستاگرام چیست؟ چرا هکرها سعی دارند تا اکانت اینستاگرام افراد را هک کنند دلایل بسیاری برای هک اینستاگرام وجود دارد اما سه دلیل اصلی برای هک اینستاگرام عنوان می شود که عبارتند از:

·        کنترل افراد و نوع فعالیتشان در فضای اینستاگرام به عنوان مثال والدینی که نگران حضور فرزندانشان در فضای مجازی هستند و تمایل دارند بر فعالیت فرزند خود در فضای مجازی نظارت کنند.

·        جاسوسی کردن از افراد مختلف در اینستاگرام به منظور آزار و اذیت آن ها یکی دیگر از دلایل هک اینستاگرام می باشد.

·        برخی از هکرها با هک صفحات اینستاگرام درآمدزایی می کنند.

برای دانلود برنامه هک اینتساگرام با گوشی بر روی این مقاله کلیک کنید .

هک اینستاگرام افراد به هر دلیلی غیر قابل قبول است و از لحاظ قانونی می توان از هکر شکایت کرد.

هک شدن اینستاگرام

چگونه از هک اینستاگرام مطلع شویم؟

یکی از نکاتی که در زمان هک شدن اکانت اینستاگرام مطرح می شود این است که قربانی در اسرع وقت متوجه ی هک اکانت خود شود. زمان در این زمینه نقش اصلی را ایفا می کند هر چقدر زودتر متوجه ی هک اکانت اینستاگرام خود شوید زودتر می توانید مانع پیشروی هکر شوید. حال چگونه متوجه شویم که اکانت اینستاگرام ما هک شده است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید یا اکانت شما هک شده است یا خیر سپس باید به دنبال روشی باشید تا هکر را از اکانت خود بیرون بیندازید.

هک اکانت اینستاگرام

بررسی نشانه های هک شدن اینستاگرام

برای اینه که بفهمید آیا اکانت شما در اینستاگرام هک شده است یا خیر باید به برخی از نشانه ها توجه کنید. این نشانه ها عبارتند از:

·        به صفحه ی اینستاگرام خود توجه کنید چه فعالیت هایی در صفحه انجام گرفته است که شما آن را انجام نداده اید. به عنوان مثال امکان دارد هکر کامنت هایی در زیر پست های شما یا دیگران قرار داده باشد  یا پست هایی را لایک کند و بدین طریق خود را لو بدهد.

·        یکی از مهمترین نشانه های هک اکانت اینستاگرام این است که شما وقتی از پیج خود خارج می شوید مجددا نمی توانید به پیج خود مراجعه کنید امکان دارد که هکر صفحه اینستاگرام شما را هک کرده باشد و رمز پسورد شما را نیز تغییر داده باشد پس بدین ترتیب نمی توانید مجددا به اکانت اینستاگرام خود باز گردید.

هک شدن اکانت اینستاگرام

از چه طریقی از هک شدن اکانت اینستاگرام خود مطمئن شویم؟

اینستاگرام به منظور بالا بردن امنیت این شبکه ی اجتماعی در قسمت تنظیمات خود محلی قرار داده است که آخرین باری که وارد اکانت اینستاگرام خود شده اید را نشان می دهد. نام این بخش در اینستاگرام لاگین اکتیویتی می باشد این بخش اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد به عنوان مثال دستگاه متصل به اکانت شما را نشان می دهد آخرین باری که وارد پیج خود شده اید را هم نشان می دهد حتی می توانید فردی را که وارد پیج شما شده است را از صفحه ی خود بیرون بیندازید. برای رفتن به آیتم لاگین اکتیویتی باید وارد قسمت امنیت در بخش تنظیمات گوشی خود شوید. برای جلوگیری از هک شدن به ویژه زمانی که تعداد فالوور بالایی نیز دارید به شما توصیه می کنم که حتما به طور روزانه یا هفتگی این بخش را چک کنید همان طور که قبلا هم گفته شد زمان در شناسایی هکر بسیار مهم است زیرا به سرعت می توانید او را از اکانت خود خارج کنید و هم دسترسی وی به سایر قسمت های حساب اینستاگرام خود را مسدود کنید.

پیج اینستا

چگونه زمانی که پیج اینستا هک شده است آن را بازگردانیم؟

پس از اینکه از هک شدن پیج اینستاگرام خود اطمینان حاصل کرده اید باید به دنبال روشی برای بازگرداندن پیج  اینستاگرام هک شده  خود باشید در این مقاله به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.

·        بیرون کردن هکر در قسمت لاگین اکتیویتی: بعد از این که وارد قسمت امنیت پیج خود شدید می توانید به بخش لاگین اکتیویتی بروید در صورتی که اتصال دستگاهی به غیر از دستگاه خود به اینستاگرام را دیدین سریعا آن دستگاه را لاگ اوت کنید.

·        تغییر پسورد اینستاگرام: با عوض کردن پسورد اینستاگرام خود می توانید هکر را از پیج خود بیرون بیندازید. برنامه اینستاگرام به این صورت است که وقتی شما با یک پسورد به عنوان مثال ایکس وارد پیج اینستا گرام می شوید اگر پسورد خود را به ایگرگ تغییر دهید برای ورود مجدد باید پسورد ایگرگ را وارد کنید و اگر شخصی با پسورد ایکس در داخل اینستاگرام باشد به علت مغایرت با پسورد جدید از اینستاگرام بیرون انداخته می شود.

·        کد تایید دو مرحله ای: مدتی است که بسیاری از شبکه های اجتماعی اقدام به طراحی کد تایید دو مرحله ای کرده اند در این روش هر بار شخصی وارد اکانت شما می شود کدی برای گوشی شما ارسال می شود بدین ترتیب هیچ کس نمی تواند به پیج اینستاگرام شما نفوذ کند. بخوانید مقاله  آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام .

حساب اینستاگرام

بازگرداندن پیج اینستا از طریق ایمیل و پشتیبانی اینستاگرام

·        بازگرداندن پیج از طریق ایمیل : گاهی هکر پس از ورود به حساب اکانت شما سریعا پسورد پیج را تغییر می دهد و به این ترتیب شما را از صفحه ی اینستاگرام خود بیرون می اندازد. راه حل ورود مجدد به صفحه ی اینستاگرام شما این است که از طریق ایمیل خود اقدام کنید با استفاده از گزینه ی فراموش کردن پسورد حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید و بدین ترتیب هکر را از اکانت خود بیرون بیندازید همچنین می توانید پس از ورود به پیج خود از شماره همراه خود برای بازگرداندن پیج خود استفاده کنید.

·        بازگرداندن پیج اینستاگرام از طریق پشتیبانی: اگر هکر شما را از پیج اینستاگرام بیرون انداخته است و راهی برای بازگرداندن پیج از طریق ایمیل و شماره تلفن همراه شما وجود ندارد می توانید از پشتیبانی اینستاگرام تقاضای کمک کنید تا هکر را بیرون بیندازند و پیج شما بازیابی شود.

نکاتی برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای پیج اینستاگرام خود زحمت زیادی کشیده اید و هم اکنون فالوورهای زیادی دارید حتما از دسترس خارج شدن پیجتان بسیار ناراحت کننده است البته فردی هم که سال ها یک پیج اینستاگرام شخصی دارد نیز از دست دادن آن پیج برایش خیلی ناراحت کننده است از این رو حتما  به این توصیه ها توجه کنید.

·        حتما قابلیت تایید کد دو مرحله را فعال کنید این آیتم پیج شما را از ورود هکرها محفوظ می کند.

·        چنانچه از برنامه های آنفالویاب استفاده می کنید پس از خروج از برنامه حتما پسورد خود را تغییر دهید.

·        اکانت اینستاگرام شما باید مجهز به شماره موبایل و ایمیل باشد تا بتوانید در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید.

·        لاگین اکتیویتی اکانت اینستاگرام خود را به طور مستمر چک کنید.

·        هرگز از برنامه هایی که اطلاعات حساب اینستاگرام شما را می خواهند برای افزایش لایک، فالوور و … استفاده نکنید.

·        اگر از گوشی یا رایانه شخص دیگری برای ورود به حساب اینستاگرام خود استفاده کردید پس از ورود حتما مطمئن شوید که به طور کامل از اکانت خود خارج شده اید.

·        چنانچه نسبت به فعالیتی در صفحه پیج خود مشکوک شدید بلافاصله رمز خود را تغییر دهید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا