برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک گوشی از راه دور | هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور

امروزه به دلیل اینکه بسیاری از افراد از تلفن های هوشمند و شبکه های مجازی استفاده می کنند و تمامی اطلاعات شخصی یک فرد در تلفن های همراه وجود دارد، برخی از افراد به دنبال هک گوشی از راه دور و دیگر تلفن های اندرویدی از راه دور هستند. تلفن های همراه نقش بسیار پر رنگی در زندگی های امروزی دارد و شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند، از این رو برخی از والدین که نگران روابط اجتماعی فرزندان خود هستند، می خواهند راهی پیدا کنند تا بتوانند بر روابط فرزندان خود آگاهی کامل یابند.

هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور و دیگر سیستم های اندرویدی کاری ساده نیست و نمی توان به راحتی اینکار را انجام داد ولی برخی از نرم افزار ها هستند که این کار را انجام می دهد. ما در این مطلب از وبسایت اسپای 24 ابتدا راه هایی که می شود یک گوشی سامسونگ یا دیگر سیستم های اندرویدی را هک کرد، به شما خواهیم گفت در ادامه روش هایی که از هک شما توسط هکرها جلوگیری می کند برای شما بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید تا مانع از سو استفاده هکرها از خود شوید.

هک گوشی از راه دور

 یکی از معضل هایی که در دهه های اخیر بسیاری از افراد با آن روبرو بوده اند. هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور و دیگر تلفن های اندرویدی بوده است و بسیاری از افراد نگران هک شدن تلفن همراه خود توسط هکر ها هستند. با هک شدن تلفن همراه تمامی اطلاعات مانند تماس ها، پیامک ها، عکس ها، فیلم ها و… توسط اشخاص سودجو قرار می گیرد و از این طریق می توانند از شما اخاذی کنند. 

هک گوشی از راه دور و سایر تلفن ها به سادگی انجام نمی شود ولی بد افزارهایی وجود دارد که می توانند باعث هک شوند. برخی از لینک ها و برنامه هایی که بر روی گوشی نصب می شود، ممکن است باعث هک شوند وباید خیلی مراقب باشید. در ادامه تمامی روش هایی که میشود یک سیستم اندروید را هک کرد برای شما توضیح خواهیم داد.  

هک گوشی از راه دور

نفوذ اشخاص سودجو به تلفن همراه

به طور کلی همه ما می دانیم که هک گوشی از راه دور و دیگر گوشی ها توسط یک شخص ثالث اتفاق می افتد و این افراد ممکن است به دلیل های مختلفی مانند: کنجکاوی، اخاذی، چک کردن فرزندان خود و… این اقدام را انجام دهند. هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور اصلا کار شایسته ای نیست و ما به شما توصیه می کنیم تا حد امکان از انجام این کار پرهیز کنید. 

امروزه هک شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و سایر شبکه ها، بسیار دیده شده است و با اینکار اقدام به اخاذی و اذیت کردن فرد می کنند زیرا با هک گوشی از راه دور و سایر گوشی ها، تمامی اطلاعات شخصی اعم از عکس ها، فیلم هاو… در دسترس این افراد قرار می گیرد. 

هک برنامه های موجود در تلفن همراه 

هک کردن برنامه هایی که در تلفن همراه وجود دارد بسیار ساده تر از هک دستگاه می باشد زیرا این برنامه ها را می توان با بد افزار هایی به راحتی هک کرد. اما گوشی های سامسونگ به دلیل امنیت بالایی که دارند به راحتی نمیی توان آنها را هک کرد. قابل به ذکر است برای جلوگیری از هک شدن تلفن همراه خود، پیام هایی که حین نصب یک نرم افزار از سوی دستگاه برای شما ارسال می شود را نادیده نگیرد زیرا در صورت نادیده گرفتن آنها ممکن است برنامه های تلفن همراه شما هک شوند. 

هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور

هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور چگونه انجام می شود؟

خیلی از افراد می پرسند که هک گوشی سامسونگ چگونه انجام می شود؟ در ادامه می خواهیم آسان ترین و رایج ترین روش ها برای هک گوشی از راه دور را برای شما توضیح دهیم. 

از رایج ترین روش ها که به راحتی گوشی همراه شما هک می شود، استفاده از اپلیکیشن های تقلبی و استفاده از رت و تروجان ها است. بسیاری از هکر ها از این روش ها برای هک تلفن همراه طعمه ها، به منظور سوء استفاده از این افراد استفاده می کنند. هکر ها اپلیکیشن های تقلبی را نصب کرده و یا در فرمت apk آنها را تهیه می کنند و با تبلیغات بسیار زیاد در شبکه های اجتماعی، سایت ها و دیگر روش ها شما را به نصب این برنامه ها دعوت می کنند. 

برای مثال در مورد هک گوشی از راه دور ممکن است پیامی ناشناس از فردی در تلگرام یا اینستاگرام با مضمون برنامه ای برای هک دیگران، برنامه ای برای جذب فالوور، برنامه ای برای جذب دختر و پسر و…  به همراه یک لینک دانلودی برای شما ارسال می کند و شما را ترغیب به نصب این برنامه می کند. بطور معمول این اپلیکیشن ها برای نصب نیاز به دسترسی به اطلاعات موجود در تلفن همراه شما دارند و شما با مجاز کردن این گزینه ها به هک شدن تلفن همراه خود توسط هکرها کمک می کنید.

اکثر هکرها با استفاده از این روش ها گوشی های همراه افراد را هک کرده و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی پیدا می کنند. تنها راه جلوگیری از هک شدن شما این است که برنامه های غیر معتبر را دانلود و نصب نکنید.

هک گوشی از راه دور توسط رات یا تروجان 

ممکن است بسیاری از شما کلمه رات (rat) یا تروجان (trojan) را شنیده باشید و برخی به شما گفته باشند که موفق شده ایم با رت یا تروجان افراد را هک کنیم. باید بگویم که رت مخفف کلمه انگلیسی remote access trojan به معنی کنترل از راه دور است. 

اگر بخواهیم به زبانی ساده تر برای شما رات یا تروجان را توضیح دهیم باید بگویم که رت این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند تلفن های همراه را از راه دور کنترل کنند. بسیاری از هکرها از رت برای هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور و سایر سیستم ها از رت یا تروجان استفاده می کنند. این بدافزار بسیار خطرناک است و اکثر هک هایی که امروزه در جهان رخ می دهد از همین طریق انجام می شود. اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که نحوه عملکرد رت چگونه است و چگونه می توان به کمک آن فردی را هک کرد؟ در ادامه این مطلب نحوه کارکرد رت را برای شما توضیح خواهیم داد.

هك كردن گوشي از راه دور

نحوه کارکرد رات(ret) برای هک گوشی ها چگونه است؟

ممکن است پیامی از طرف یک ناشناس یا فردی آشنا با مضنون دانلود برنامه با فرمت mp3، exe و … برای هک تلگرام و اینستاگرام برای شما ارسال شود و شما اقدام به دانلود و نصب این برنامه ها کنید. با نصب آنها ممکن است اپیکیشن خطا بزند یا به درستی کار کند ولی در هر صورت باعث نفوذ هکرها به تلفن همراه شما می شود. 

زمانی که شما برای نصب این برنامه بر روی لینک دانلود کلیک می کند، علاوه بر برنامه ای که در حال نصب می باشد، یک برنامه مخرب دیگر در کنار آن در حال اجرا می باشد که این برنامه مخرب تمامی اطلاعات شما را در اختيار هکرها قرار می دهد.

کنترل و هک گوشی از راه دور و دیگر تلفن های همراه از راه دور و توسط رت ها، کدهایی بسیار زیادی هستند که در یک نرم افزار جمع آوری می شوند این کد ها بسیار خطرناک هستند و در برخی از موارد از آنها برای موارد جاسوسی استفاده می شود. افراد مبتدی به راحتی نمی توانند با رت ها تلفن های افراد دیگر را هک کنند  برای استفاده از این بد افزار ها نیاز به آموزش و تجربه در این زمینه است. 

نرم افزار جلوگیری از هک شدن گوشی سامسونگ

جلوگیری از هک شدن تلفن همراه توسط هکرها

برای پیگیری از هک گوشی از راه دور و دیگر سیستم عامل های اندروید  توسط اشخاص دیگر بهتر است نکات زیر را مطالعه و رعایت کنید:

  • جلوگیری از نصب برنامه های مشکوک و غیر معتبر
  • باز نکردن لینک های کوتاه موجود در شبکه های اجتماعی
  • از گفتن اطلاعات شخصی خود به دیگران خودداری کنید.
  • برنامه های مشکوک در گوشی خود را حذف کنید.
  • قطع کردن دسترسی گوشی به اینترنت
  • کمک گرفتن از افراد مجرب برای جلوگیری از هک شدن
  • نصب برنامه از اپ استور، گوگل پلی و سایت های معتبر 

هک گوشی سامسونگ

نتیجه گیری

با افزایش گوشی های هوشمند، هک کردن آن نیز رواج یافته است. در گذشته موضوعاتی مانند هک کامپیوترها از موضوعات روز بود؛ اما در حال حاضر با جایگرین شدن گوشی ها به جای کامپیوتر دیگر هک گوشی مهم تر شده است. از این رو در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با هک گوشی از راه دور و هك كردن گوشي سامسونگ از راه دور آشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا