کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادهفناوری

کنترل گوشی دیگران از راه دور چگونه امکان پذیر است ؟

تلفن همراه موبایل یک وسیله شخصی بوده که معمولا هم حاوی اطلاعات بسیار مهمی از صاحب خود است. ولی این دستگاه های کاربردی، امنیت چندانی را برای اطلاعات ما فراهم نمی‌کنند و قابلیت و امکان هایی را برای ارسال اطلاعات بدون اجازه به دیگر دستگاه ها دارند. نصب اپلیکیشن های کنترلی و جاسوسی روی گوشی تلفن همراه، که معمولا به صورت مخفیانه و ناخواسته صورت میگیرد، میتواند اطلاعات موجود در گوشی شمارا برای دستگاهی دیگر ارسال کند و به‌این شیوه حریم خصوصی شما‌را به خطر اندازند. اما همیشه استفاده از این قابلیت ها، بار منفی نداشته و در برخی موارد ممکن است بسیار مفید نیز باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا آموزشی را در خصوص شیوه کنترل گوشی دیگران از راه دور ارائه داده و آن دسته از موقعیت هایی که در آن نیاز است تا تلفن همراهی را از راه دور کنترل کنیم، معرفی نماییم. هک شماره تلفن ….

حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان

 

حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان

کنترل گوشی سایر افراد و خودمان از راه دور

موقعیت های متفاوتی هستند که در آن نیاز است که ما موبایل خود یا این که تلفن همراه فرد دیگری را از راه دور کنترل کنیم. این کنترل می‌تواند شامل کنترل پیام ها و اطلاعات موبایل یا این که ارسال فرمان هایی مانند خاموش و روشن کردن، پاک کردن اطلاعات، مسدود کردن تماس ها و سایر مورد ها باشد. یکی موقعیت هایی که در آن نیاز است تا ما بتوانیم موبایل تلفن همراه خود را از راه دور کنترل کنیم، موقعیتی است که موبایل تلفن همراه ما گم و یا این که سرقت شده باشد. در‌این شرایط ما نیاز داریم که قبل از اینکه دزد بتواند داده ها موبایل مارا بررسی کند، آن اطلاعات را پاک کنیم و یا این که با استفاده از دستورات خاص کنترلی، اجازه استفاده او از موبایل را ندهیم و یا این که حتی موقعیت تلفن همراه خود را با استفاده از جی پی اس و از طریق پنل کاربری خود بر روی نقشه پیدا کنیم.

دانلود نرم افزار نفوذ به موبایل های هوشمند

علاوه بر موارد ذکر شده، موقعیت هایی هم هستند که ما در آن ها نیاز داریم کنترل گوشی دیگران را به دست بگیریم. هک و یا این که کنترل گوشی دیگران می تواند بنا به دلایلی همچون نظارت بر فرزندان در فضای مجازی، نظارت بر افرادی که نگران آن‌ها هستیم مثل همسر، والدین سالخورده و یا این که مواردی دیگر باشد. در‌این شرایط اگر بتوانیم کنترل گوشی این عزیزان را به دست بگیریم، بسیاری از نگرانی هایمان برطرف شده و میتوانیم از شرایط آن‌ها آگاه شویم.

چگونه می توانیم کنترل گوشی دیگران را به دست بگیریم

احتمالا شرایط کنونی با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، این سوال برایتان پیش آمده که چگونه میتوانیم کنترل گوشی افراد خانواده را از راه دور به دست بگیریم؟ در جواب به‌این سوال باید بگوییم که راه های زیادی برای هک گوشی با شماره و یا این که بدون شماره با دسترسی به گوشی هدف موجود است. این راه ها به قدری زیاد میباشد که نمی توانیم تمام آن‌ها‌را در یک مقاله توضیح دهیم. البته باید بدانید که برای انجام روش های هک قبل از هر چیز نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی می‌باشید. یادگیری زبان های برنامه نویسی کار ساده ای نیست و زمان زیادی را از شما می‌گیرد، همچنین نیازمند داشتن استعداد بالا و دانش های مختلف دیگری نیز می‌باشد.


البته ناامید نشوید و تفکر نکنید که در صورتیکه برنامه نویسی بلد نیستید، دیگر هیچ زمان نمی توانید هک و در دست گرفتن موبایل را فرابگیرید و هک گوشی اعضای خانواده را انجام دهید، چرا که خوشبختانه هکر های حرفه ای در سطح دنیا برنامه های زیادی را برای انجام عمل هک طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند.


معمولا عملکرد این برنامه ها به گونه ای هستند که می بایست به موبایل فرد موردنظرتان دسترسی داشته باشید و برنامه را بر روی تلفن همراه او نصب نمایید، اما برنامه هایی نیز هستند که می‌توانید آنها را برای اعضای خانوادتان ارسال نمایید و از آن ها بخواهید تا برروی لینک و پیوند ارسالی کلیک نمایند و بعد از کلیک نرم افزار به طور خود کار نصب شده و تمام اطلاعات فرد موردنظر را برایتان ارسال خواهد کرد. همچنین شکل دیگری از برنامه ها نیز هست که هک گوشی را از طریق شماره تلفن انجام میدهند، این چنین که شما فقط کافیست شماره تلفن فرد موردنظرتان و بعضی داده ها دیگر را به اپلیکیشن بدهید تا تمام اطلاعات موجود در گوشی وی را برایتان ارسال کند.

چگونه می توان هک شماره تلفن را انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک موبایل از طریق شماره تلفن و دیگر روش ها موجود هست، البته سوالی که پیش می آید این است که چه‌گونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک موبایل از طریق شماره وجود دارد؟ هک شماره تلفن …


برنامه SPY24 یکی برنامه هایی میباشد که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و عرضه شده‌است. این برنامه در چند نسخه با قابلیت و امکان های متفاوت ارائه شده است که هک گوشی را هم با دسترسی و هم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن برای شما انجام میدهد.

آسیب پذیری که با برنامه SS7 SPY24انجام می‌گردد، تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده‌است ، جالب اینجاست بدانید که‌این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی موجود هست که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هک شماره تلفن

 

نرم افزار جاسوسی


با استفاده از برنامه SPY24 می‌توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت های او داشته باشید. این برنامه به شما قابلیت و امکان مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر مو جود در گالری را می‌دهد.


همچنین در ورژن جدید این برنامه که با نام SPY24PLUS منتشر شده‌است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین موبایل فرزند نیز اضافه شده‌است. این ورژن را هم می توانید در صورت دسترسی در موبایل فرزند نصب کنید و هم می‌توانید لینک برنامه را برای فرزندتان با نام یک برنامه مفید ارسال کنید و از او بخواهید بر روی پیوند کلیک نماید، به محض کلیک فرزند، برنامه به صورت خودکار نصب گردیده و سپس از لیست برنامه های موبایل حذف میشود تا فرزند متوجه تروجان بودن برنامه نشود.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود برنامه SPY24 میتوانید بر روی لینک و پیوند قرمز رنگ زیر کلیک نمائید.

هک با شماره موبایل با اپلیکیشن SPY24

یاداوری
در آخر باید گفت که‌این برنامه صرفا با هدف نظارت روی فعالیت های مجازی فرزندان زیر هجده سال طراحی شده‌است . یک کدام از اخلاقیات مهم در زمینه استفاده از تکنولوژی ، رعایت حریم خصوصی افراد می باشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا