امنیت سایبری (Cyber Security)

هک حساب بانکی خارجی

هک حساب بانکی خارجی

اینکه بانک در کجای دنیا وجود دارد مهم نیست دانستن اینکه چگونه هکرها نمی توانند  به حساب های بانکی نفوذ پیدا کنند امری است حیاتی برای ما. روش های هک حساب های بانکی  خارجی را در اینجا توضیح می دهیم .

قرن بیست و یکم همه چیز به سمت الکترونیکی شدن می روند که در این میان حسابهای بانکی از قافله عقب نمانده اند. این روش بانکداری هم فرصت است و هم تهدید فرصتهای بیشمار آن که از همه مهمتر صرفه جویی در زمان است و تهدید اصلی آن هم هکر ها هستند که با توجه به تعداد زیادی از کاربران که به بانکداری اینترنتی دسترسی دارند عجیب نخواهد بود که  هکرها در جستجوی راه های  ورود به حساب های کاربران و یا به عبارتی قربانیان خود هستند.

 روش های حمله های هکر ها به سیستم بانکی 

  1. تروجان های موبایل بانک

تروجان همان اسب اهدایی به شهر تروا است که دشمن در آن مخفی شده بود . استفاده از نرم افزارهایی که بانکها به طور رسمی برای این روزها می توانید تمام امور مالی خود را از طریق گوشی هوشمند خود مدیریت کنید. معمولاً یک بانک یک برنامه رسمی ارائه می دهد که از آن طریق  می توانید وارد حساب خودتان در بانک شده و کارهای بانکی خود را انجام دهید.  این  موضوع یک سوژه برای هکرها برای تولید بدافزار تبدیل شده است که با روش های مختلف انجام می گیرد.

فریب دادن  کاربران با اپلیکیشن های جعلی بانکی و مشابه نرم افزار اصلی بانک. در واقع  هکر یک نرم افزار مشابه بانک زا ساخته و در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر که ممکن است دقت نکند با فریب خوردن اطلاعات بانکی خود را برای هکر ارسال می کند و هکر با دانستن اطلاعات می تواند حساب را کاملا خالی کند.

جایگزینی یک برنامه بانکی واقعی با یک برنامه جعلی و یا ارسال یک تروجان کاملا بی ربط به بانک و کار بانکی  یک  نسخه یواشکی تروجان بانکداری موبایلی است که  اینها به عنوان برنامه رسمی یک بانک ارسال نمی شوند. با نصب این برنامه اهدایی تروجان شروع به اسکن گوشی شما برای یافتن برنامه های بانکی اقدام می کند. با پیدا کردن اجرای یک برنامه بانکی توسط کاربر تروجان بلافاصله یک پنجره شبیه پنجره اصلی بانک نموده و شما را به آن ارجاع می دهد و در واقع شما بدون دانستن موضوع با هکر ارتباط می گیرید و تخلیه اطلاعات و متعاقب آن تخلیه حساب صورت می یگیرد.این تروجانها پیامک های تایید را هم تولید می کنند

  1.  فیشینگ

 یکی از انواع اقدامات مهندسی اجتماعی فیشینگ  است  که معمولا  از طریق ارسال  ایمیل و با هدف سرقت اطلاعات، ورود به سیستم و … برای سرقت هویت افراد و سود جویی از آن انجام می شود.  این ایمیلها  در زمان غیر منتظره برای کاربر ارسال می گردد ودر شرایط  مشغولیت کاری و حواس پرتی با ابزار  دیگرو… آنها را دریافت کنند. دقت کردن روی تمام ایمیل ها تقریبا کم اتفاق می افتد و هکرها از این موضوع کمال سواستفاده را می کنند.

FBI در گزارش سالانه جرایم اینترنتی خود در سال 2020 ، حملات فیشینگ 32.35 درصد از کل حملات سایبری سال 2019 بوده است . ترکیبی از روش‌های تکنولوژیکی و مهندسی اجتماعی به نام فیشینگ هدفمند نامیده می شود. ارسال یک ایمیل حاوی بد افزار که با باز کردن آنها هکر دستگاه شما را هک نموده و اطلاعات شما را به خصوص در حوزه بانکی سرقت کرده و توانایی خالی کردن حساب شما را خواهد داشت.

  1.  کی لاگرها.

نرم افزار هایی وجود دارند که توانایی این را دارند که هرچه شما بر روی دستگاه خود تایپ می کنید ضبط کرده و برای هکر اراسال نمایند .این روش به آرامی می تواند ضربات مهمی به شما وارد آورد به خصوص وقتی که دارید آدرس و پسوردهای بانکی را تایپ می کنید این خطر در سیستم های وایر لس بیشتر می شود

  1.   حملات Man-in-the-Middle (MITM)

 روشی است که در آن هکذر سعی می کند در بین ارتباط شما و بانک قرار بگیرد تا اطلاعات شما را به دست بیاورد. به  این نوع حملات، حملات Man-in-the-Middle (MITM) می

  1. حملات تعویض سیم کارت

یکی از مشکلات هکر ها کدهای احراز هویت پیامکی است که در پاسخ جوابها ی مشتریان ارسال می گردد دست یابی به این پیامک ها می تواند مشکلات آنها را حل کند برای رفع این مشکل هکر ها اقدام به حمله برای تعویض سیم کارت به اسم شما می کنند آنها با ارایه دهنده شبکه مخابراتی تماس گرفته و به جای شما تقاضای سیم کارت می کنند به این عنوان که سیم کارت قدیمی گم شده است . با دریافت سیم کارت از شرکت مخابرات هکر می تواند کلیه رمزها را از آن طریق بدست بیاورد .

چگونه از خود در برابر تعویض سیم کارت دفاع کنیم

البته، شبکه‌های تلفن همراه معمولاً سؤالاتی می‌پرسند تا بررسی کنند که آیا شخصی که درخواست انتقال می‌گوید همان کسی است که می‌گوید یا خیر. به این ترتیب، برای انجام تعویض سیم‌کارت، کلاهبرداران معمولاً اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانند بررسی‌ها را انجام دهند.حتی در آن زمان، برخی از ارائه دهندگان شبکه بررسی های سهل گیرانه ای را برای انتقال سیم کارت انجام می دهند که به هکرها اجازه می دهد به راحتی این ترفند را انجام دهند. همیشه اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید تا از سرقت هویت شما جلوگیری شود. همچنین، ارزش این را دارد که بررسی کنید آیا ارائه دهنده تلفن همراه شما نقش خود را برای دفاع از شما در برابر تعویض سیم کارت انجام می دهد یا خیر.اگر اطلاعات خود را ایمن نگه دارید و ارائه دهنده شبکه شما کوشا باشد، یک هکر هنگام تلاش برای تعویض سیم کارت در بررسی شناسایی ناموفق خواهد بود.

هک حساب بانکی خارجی

 حملات امنیت مالی خود را به صورت آنلاین حفظ کنید

بانکداری اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای هکرها راحت است. خوشبختانه، شما می توانید سهم خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که قربانی این حملات نمی شوید. با ایمن نگه داشتن اطلاعات خود، زمانی که هکرها پس انداز شما را هدف قرار می دهند، به هکرها فرصت کمی برای کار با آنها خواهید داد.

اکنون می‌دانید که تاکتیک‌های حیله‌آمیز هکرها برای باز کردن حساب بانکی شما از آن استفاده می‌کنند، چرا امنیت بانکی خود را به سطح بالاتری ارتقا ندهید؟ از تغییر مکرر رمز عبور تا چک کردن صورت حساب خود در هر ماه، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها امنیت مالی خود را در برابر هکرها حفظ کنید.

برنامه هایی وجود دارند برای کنترل فرزندان که به SPYمشهور هستند استفاده از این نرم افزارها برای کنترل فرزندان که در برابر انواع  روشهای مهندسی اجتماعی آسیب پذیر تر هستند مفید باشد . این نرم افزارها فواید زیادی در امر تربیتی کنترل تحصیلی و رفت و آمد و تماسهای فرزندان را نیز دارد.یکی از بهترین انواع این نرم افزاره که به درد ما می خورد نرم افزارSPY24 است.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا