اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!دانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک تلگرام و نظارت بر عملکرد

کنترل موبایل همسر جاسوسی مکالمات و پیامک های گوشی های تلفن همراه دوستانتان

یکی دیگر از نرم‌افزار‌های فارسی‌ زبانی کنترل گوشی همسر سامانه SPY24 که به خانواده‌ها و والدین کمک می‌کنند تا فرزندانشان را از آسیب‌های ناشی از مشاهده محتواهای نامناسب شبکه‌های اجتماعی، ‌وب‌گاه‌ها و نرم‌افزارها محافظت کند و دسترسی آن‌ها به این‌گونه موارد را مسدود سازند، سامانه مراقبت از خانواده (Super Family Protector) است. قابلیت‌های این نرم‌افزار به شرح زیر است: هک گوشی همسر
• موقعیت‌ یابی مستمر فرزند نرم افزار کنترل موبایل
• مدیریت تماس‌ها، مسدودسازی آن‌ها، بررسی ریز مکالمات
• پیام‌های شبکه‌های اجتماعی
• مسدودسازی برنامه‌ها و وب‌گاه‌ها

• مدیریت ساعات استفاده از گوشی تلفن همراه
نمودارها، جداول دسته‌بندی‌شده ازجمله ابزارهای مدیریتی جهت تحلیل سریع اطلاعات و کنترل اطلاعات در حجم وسیع می‌باشند که در قالب جداول طبقه‌بندی‌شده و نمودارهای ساده ارائه‌شده‌اند تا جمع‌بندی سریع و دقیقی از مجموعه داده‌های ثبت‌شده در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزار کنترل موبایل :

۱ – ردیابی موقعیت لحظه به لحظه

کنترل موبایل همسر هک گوشی همسر سامانه SPY24
کنترل موبایل همسر جاسوسی مکالمات و پیامک های گوشی های تلفن همراه دوستانتان 5

۲ – ردیابی، مدیریت و نظارت کامل بر شبکه های اجتماعی

شاید یکی از جدی ترین نگرانی های والدین در مواجه با مسائل امروزی برای تربیت فرزندان، فعالیت آن ها در شبکه های اجتماعی است. در SPY24 امکان نظارت بر عملکرد در کلیه شبکه های اجتماعی پر طرفدار همچون تلگرام ، وایبر، واتس اپ، اینستاگرام و… فراهم شده است تا والدین گرامی بتوانند با خیالی اسوده امکان دسترسی دستگاه هوشمند خود را برای فرزند خود ایجاد کنند.

۳ – کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش

هک گوشی همسر  سامانه SPY24
ردیابی موقعیت لحظه به لحظه

۴ – نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی

ردیابی گوشی خاموش سامانه مراقبت از خانواده (SPY24)

در هر لحظه از مکان فرزندتان آگاه باشید

موقعیت یابی مستمر بدون ایجاد هیچگونه حساسیت و نگرانی فقط با یک کلیک از محل حضور فرزند خود اگاهی یابید. اطلاعات بیشتر

مدیریت تماس ها

از ارتباطات فرزندان خود با سایرین آگاهی یابید و از سلامت روحی و شخصیت افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنند مطمئن شوید.

مطمئن شوید فرزندتان دوستان خوبی دارد

بررسی ریز مکالمات و مسدود سازی تماس ها

شماره های افزادی که ایجاد مزاحمت می کنند یا به هر دلیلی تمایل ندارید که فرزندتان با آنها در ارتبا ط باشد را مسدود کنید

گزارش تماس ها و پیام های شبکه های اجتماعی

ارتباطات و پیامهای متنی بی صدا هستند ، بر محتوای در دسترس فرزندان نظارت کنید

مسدود سازی وب سایت ها وبرنامه ها

دنیای مجازی مملو از وب سایت ها ، بازی ها و نرم افزارها با محتواهای گوناگون است ، با SPY24 به سادگی از علاقه مندی های فرزند خود در شبکه های اجتماعی مطمئن شوید و دسترسی آنها را به برنامه ها وب سایتها با محتوای نا مناسب مسدود کنید اطلاعات بیشتر کنترل گوشی همسر

مدیریت ساعات استفاده از گوشی تلفن همراه

هک گوشی همسر سامانه SPY24
برنامه ردیابی نامحسوس گوشی و تبلت رایگان

با نصب SPY24، مراقبتی مطمئن و لذت بخش از کودکان و نوجوانان خود تجربه کنید

والدین به سادگی می توانند از آسیب های ناشی از مشاهده محتواهای نامناسب شبکه های اجتماعی ، وب سایتها و برنامه ها با محتوای خشونت آمیز ، نژاد پرستی ، مستهجن در خصوص فرزندان زیر سن قانونی جلوگیری به عمل آورند و دسترسی آنها به این گونه موارد را مسدود سازند

آیا خرید گوشی یا تبلت ها می تواند به سلامت روحی عزیزان ما در سنین پایین آسیب برساند ؟ با تجهیز تبلت هدیه داده شده به سامانه SPY24 ، بدون دغدغه از آسیب های احتمالی و با خیالی راحت آن را به عزیزان خود هدیه کنید

گوشی های هوشمند امروزه نقشی بیش از یک تلفن همراه را ایفا می کنند تصاویر و ویدئوها مخلتفی روزانه برای آنها ارسال می شود با سامانه SPY24 نظارت بر این محتواها را نیز به عهده بگیرد

سامانه SPY24 تنها امکان مراقبت از فرزند شما در فضای مجازی را فراهم نمیکند ، بلکه امکان حضور ۲۴ ساعته در کنار عزیزان شما را نیز فراهم می سازد در هر لحظه که اراده کنید می توانید از موقعیت فعلی فرزند خود آگاهی یابید مدرسه ، منزل ، پارک ، همراهی با دوستان …

در سنین نوجوانی تمایل فرزندان به تجربه های جدید افزایش می یابد از این رو میزان اشتباهات آنها نیز به طبع زیاد می شوند. ارتباط بیشتر با دوستان و صمیمت خاصی که در این دوره بین آنها وجود دارد باعث ایجاد اعتماد بیشتر نسبت به گفته های یکدیگر می شود ، از این روز ممکن است با ورود یک دوست نا خلف به یک جمع دوستانه بسیاری آز انها به اشتباهات جدید و تاسف باری روی آورند که بعدا امکان پیشگیری از آنها وجود نداشته باشد فرار از مدرسه ، حضور در جمع های ناسالم ، وگرایش به مسائل آسیب پذیر می تواند از جمله اشتباهات احتمالی در این دوران باشد با SPY24 هوشمندانه این دوران را مدیریت کنید و بسیار زیرکانه بستر تخلفات آنها را بر طرف سازید

شاید ، پدر و مادر های امروز در دنیای تکنولوژی هم پای فرزندان خود پیش نرفته باشند اما ما بر آنیم که به سادگی این امکان را برای شما ایجاد کنیم که در جایگاه بالاتری از تکنولوژی حاکم بر دنیای بچه های امروز در ، بستری ساده و گویا مدیریت آنها را در اختیار شما قرار دهیم و کابوس خطرات دنیای مجازی و ارتباطات با دوستان در دنیای وافعی را برای شما از بین ببریم

شاید ، پدر و مادر های امروز در دنیای تکنولوژی هم پای فرزندان خود پیش نرفته باشند اما ما بر آنیم که به سادگی این امکان را برای شما ایجاد کنیم که در جایگاه بالاتری از تکنولوژی حاکم بر دنیای بچه های امروز در ، بستری ساده مدیریت آنها را در اختیار شما قرار دهیم و کابوس خطرات دنیای مجازی و ارتباطات با دوستان در دنیای واقعی را برای شما از بین ببریم

دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب به صورت ۱۰۰ دردص پنهان خواهد شد و توسط حتی فرزندان باهوش شما نیز قابل شناسایی و یا حذف نخواهد بود.

ازدیدها: ۱۹۹۸۳ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل نمایید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسر ، فرزند و یا کارمندانتان می باشد. البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی همسر و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

انگیزه هک گوشی همسر یا فرزند

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید که یکی از کارمندانتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی فرزندان نوجوانتان باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک گوشی و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی فرزندان بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل فرزندان و به قول معروف هوای آن ها را داشتن ، کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال هک گوشی همسر خود باشند.

اماچگونه می توانیم اقدام به هک گوشی اطرافیانمان کنیم و اطلاعاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم؟ برای پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

چطور می توان یک گوشی را هک کرد؟

روش های بسیار زیادی برای هک گوشی همسر ، فرزند یا کارمندان وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک را بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار هک را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را هک کنید. روش اول هک کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه هک برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی هک کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش هک گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل هک کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام هک گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

معرفی نرم افزار هک گوشی کنترل گوشی همسر و فرزندان

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه SPY24 می باشد. این برنامه در نسخه های مختلف ارائه شده و در هر نسخه به شما ارائه هک به یک روش را، مثلا هک با شماره، هک با نصب برنامه و هک با ارسال برنامه می باشد. که شما در صورت امکان انجام هر یک از این روش ها می توانید یک نسخه را انتخاب نمایید.

با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. این اطلاعات می تواند شامل تمام پیامکها، لیست تماس ها، مخاطبین، تصاویر موجود در گالری، تمام فعالیت های شخص در فضای مجازی و مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه ای باشد.

همچنین در نسخه جدید این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند نیز اضافه شده است. این نسخه مانند یک تروجان عمل می کند و شما باید آن را با آیکون یک برنامه مفید مانند تلگرام بدون فیلتر شکن برای شخص موردنظرتان ارسال کنید و از او بخواهید بر روی لینک ارسالی کلیک کند، به محض کلیک کردن، برنامه به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های گوشی پنهان می شود.

کنترل گوشی همسر سامانه SPY24

 یک اپلیکیشن کاربردی است که به زوج‌ها این مکان را می‌دهد تا به صورت آنی به نظارت، اشتراک‌گذاری و تبادل اس‌ام‌اس، تاریخچه تماس، تاریخچه مکان‌ها از GPS و پیام‌های فیسبوک همدیگر بپردازند. این برنامه همچنین میتواند برای والدینی که قصد دارند فرزند خود را کنترل کنند و نگران آینده فرزند خود هستند که ببینند فزندشان با چه دوستانی در ارتباط هست مفید خواهد بود. این برنامه بهترین روش برای کنترل اعضای خانواده و کاهش حس خیانت در بین آنها خواهد بود.

برخی از ویژگی های برنامه کنترل گوشی همسر اندروید :سامانه SPY24

✤ ردیابی افراد خانواده با استفاده نقشه های گوگل Google Maps
✤ مشاهده پیام های فیس بوک
✤ دریافت بسیار سریع پیام ها
✤ مشاهده ۵۰ کاراکتر از پیام ها
✤ قابلیت اتصال به آیفون و دیگر سیستم عامل ها
✤ مشاهده تمام پیغام های مسنجرها کنترل گوشی همسر
✤ نمایش اطلاعات بر روی هر دو گوشی نصب شده

برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان به سرپرست خانواده ها امکان کنترل و ردیابی گوشی همسر ، فرزندان و دیگر افراد خانواده را بصورت کاملا مخفی و نامحسوس می دهد.

بهترین برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان سامانه SPY24

سرپرست خانواده می تواند توسط برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان ، نظارت و کنترل دقیقی بر اطلاعات ورودی و خروجی گوشی افراد خانواده خود داشته باشد. از جمله کنترل تماس ها، کنترل پیامک ها، کنترل چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی لحظه به لحظه (زنده) موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه های گوگل.

بهترین برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان برای مراقبت از خانواده

 کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
 کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
 کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
 کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان
 نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
 نسخه های کاملا حرفه ای و نامحدود، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه
✔ اولین و قدرتمند ترین نرم افزار اندروید ردیابی، مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده
کنترل گوشی همسر

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا